czwartek, 10 grudnia 2015

Ostatni dzwonek na tańsze ubezpieczenie zdrowotne!

Drodzy Państwo zbliża się koniec roku, warto się zastanowić jak wygląda nasza sytuacja: czy w razie choroby mamy zabezpieczone leczenie i pobyt w szpitalu? Jeśli moja rodzinna utrzymuje się głównie z moich dochodów, to co w wypadku gdybym ze względów zdrowotnych nie mógł już aż tyle,  bądź w ogóle pracować? A gdyby zdarzył się wypadek jestem w stanie sam opłacić leczenie, rehabilitacje, utrzymać siebie,  bliskich i mieszkanie? Posiadam oszczędności na takie cele?

 Usługi służby medycznej w Niemczech nie należą do najtańszych, ale również ich standard jest na godnym do naśladowania poziomie. Będąc ubezpieczonym i trafiając do szpitala w Niemczech, możemy mieć pewność iż zajmą się nami należycie  -  zostanie przeprowadzony wywiad, zostaną wykonane niezbędne badania oraz zostanie podjęte leczenie. Również podczas zwykłej wizyty u lekarza, czy to ogólnego czy specjalisty możemy zauważyć nieprzeciętne zaangażowanie lekarza oraz nieprzeciętny czas jaki poświęca na rozmowę z nami oraz badania.
Jednakże aby po takim leczeniu, które było niezbędne ze względu na chorobę lub wypadek któremu ulegliśmy nie popaść w długi, które będziemy musieli spłacać nawet do końca życia, warto, a nawet zgodnie z ustawą która weszła w życie w 2009 roku  mamy obowiązek ubezpieczyć się zdrowotnie.

Ubezpieczenie zdrowotne to niezbędne ubezpieczenie w Niemczech!

Zróbmy sobie i również naszym bliskim bezcenny prezent ,,spokoju ducha” i ubezpieczmy się na wypadek pobytu w szpitalu , leczenia, rehabilitacji. Grudzień to najlepszy na to czas, ponieważ jesteśmy jeszcze o rok młodsi, a nasza składka ubezpieczeniowa jest liczona od naszego wieku.
Powinni Państwo przy zakupie ubezpieczenia zwracać uwagę na kompetencje i uprawnienia osoby u której zamierzacie zawrzeć polisę ubezpieczeniową. Ma to wpływ nie tylko na wybór odpowiadającego Państwa potrzebą ubezpieczenia ale również na późniejsze ,,opiekę” nad Państwem jako klientem. Wiarygodność takiej osoby można sprawdzić wpisując jej nazwisko na stronie Izby Przemysłowo-Handlowej (IHK):
Jestem zarejestrowanym w Izbie Przemysłowo-Handlowej (IHK) pośrednikiem niemieckich ubezpieczeń, to znaczy iż jestem osobą kompetentną do pomocy w wyborze oraz zawarciu z Państwem polisy ubezpieczeniowej. Wybiorę dla Państwa odpowiednią  taryfę ubezpieczenia zdrowotnego ze wszystkich możliwych w Niemczech taryf ubezpieczeniowych i ubezpieczalni.

W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości z chęcią jestem do Państwa dyspozycji.


Edyta Haduch
TELIS FINANZ AG
Polskie Biuro
Fürstenrieder Str. 275
81377 München

Mobile: (+49) 015171408282
Tel.: (+49) 8989648975

Skype: edytahaduch1

15 komentarzy:

  1. Jak najbardziej tego typu ubezpieczenia są potrzebne i zawsze będą. Jednak jak zobaczyłem w jaki sposób funkcjonuje ubezpieczeniowy fundusz kapitałowy https://viennalife.pl/strefa-klienta/baza-wiedzy/ubezpieczeniowe-fundusze-kapitalowe to praktycznie od ręki postanowiłem że wchodzę w to.

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim przypadku mam tak, że nie muszę się spieszyć z ubezpieczeniami bo są jakieś atrakcyjne czasowo bonusy. Ja zgłaszam się do jednego z biur https://cuk.pl/ubezpieczenia/samochod/ubezpieczenie-oc mam pewność, że oferta ubezpieczenia OC na pojazd na pewno będzie solidnie przygotowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej samo ubezpieczenie zdrowotne jest bardzo ważne. Jednak nie możemy zapominać o ubezpieczeniu OC kiedy mamy pojazd na siebie. Mimo wszystko warto jest wiedzieć, że można wyszukać najtańsze ubezpieczenie OC https://kioskpolis.pl/jak-znalezc-najtansze-ubezpieczenie-oc/ i jest to po prostu realne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie kwestia ubezpieczeń jest na tyle istotna, że na pewno nie podlega żadnej dyskusji. Tym bardziej, że odkąd czytam informacje na http://kompleksowaochrona.pl/ to jestem przekonany, że jest to jedna z najważniejszych kwestii w moim życiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. CO by nie było to faktycznie same ubezpieczenia są ważne i ja również z nich chętnie korzystam. Właśnie dlatego czytałem również niedawno na stronie https://kioskpolis.pl/rzecznik-ubezpieczonych-czym-sie-zajmuje/ o tym czym jest rzecznik ubezpieczonych i muszę przyznać, że wcześniej nie słyszałem o takiej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Same ubezpieczenia faktycznie są bardzo istotne i ja jestem zdania, ze w przypadku ubezpieczeń na samochód na pewno jest wziąć również holowanie. Osobiście przekonałam się o tym jak korzystałam z pomocy drogowej https://glinski-hol.pl/ i cieszę się, że tą opcję wykupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak najbardziej takie ubezpieczenia są ważne, ale moim zdaniem warto jest mieć również rozbudowane ubezpieczenie OC. Jeśli chodzi o mnie to ja zachwalam sobie korzystanie z pomocy drogowej https://pomocdrogowa.tychy.pl/ gdzie mam tą usługę właśnie w pakiecie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy chodzi o ubezpieczenie pojazdu to jest ono istotne i warto jest również mieć w pakiecie auto pomoc. Mi udało się jakiś czas temu zadzwonić po pomoc drogową http://gohol.pl/ i jestem bardzo zadowolony z tego jak profesjonalnie oni działają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno samo ubezpieczenie jest niezwykle ważne i nawet obowiązkowe i gdy mamy możliwość to ja zachęcam do korzystania z opcji auto pomocy. Zdecydowanie polecam w takich momentach pomoc drogową https://www.pomocdrogowalublin.pl/ i jak dla mnie są to kwestie niezwykle ważne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Samo posiadanie tych właściwych ubezpieczeń z opcją lawety to jest oczywiście dobry pomysł. Jak coś zachęcam was do sprawdzania oferty pomocy drogowej https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/oferta/ ponieważ z ich usług warto korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Poszukiwanie serwisu samochodowego, który łączy w sobie rzetelność, profesjonalizm i uczciwe ceny, może być wyzwaniem. Miałem szczęście trafić na miejsce, które spełnia wszystkie te kryteria. Serdecznie polecam każdemu, kto ceni sobie wysoką jakość obsługi i skuteczność napraw, odwiedzenie https://autoserwiskrak.pl/. Zespół mechaników z tego serwisu wykazał się nie tylko ogromną wiedzą i doświadczeniem, ale również zrozumieniem moich potrzeb jako klienta. Dzięki ich profesjonalnemu podejściu, moje auto szybko wróciło do pełnej sprawności, co czyni ten serwis godnym zaufania partnerem dla każdego kierowcy.

    OdpowiedzUsuń