piątek, 20 listopada 2015

Ubezpieczenie na życie


Ubezpieczenie na życie, Lebensversicherung, to ubezpieczenie traktowane w Niemczech jako zabezpieczenie finansowe na starość  lub w razie śmierci ubezpieczonego pomoc finansowa dla rodziny. Po upływie czasu, który ubezpieczenie obejmuje, kapitał wraz z odsetkami trafia do ubezpieczonego. Jeśli natomiast osoba ubezpieczona z jakichkolwiek przyczyn umrze wcześniej, cały zgromadzony w ramach polisy ubezpieczeniowej kapitał trafia do jej rodziny lub innej osoby, określonej w polisie ubezpieczeniowej.

Prywatne ubezpieczenie na życie  jest coraz powszechniejsze  w Niemczech, również wśród Polaków. Nie ma w tym nic zaskakującego, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe prześcigają się w tworzeniu atrakcyjnych i zróżnicowanych ofert aby jak najlepiej sprostać wymaganiom i potrzebą współczesnego ubezpieczeniobiorcy. Elastyczne taryfy uwzględniają atrakcyjne świadczenia i wiele możliwości. W praktyce oznacza to, że możemy ustalić np. czas trwania umowy, rodzaj składek, części składowe ubezpieczenia, preferowane świadczenia.

Dużym zainteresowaniem cieszy się ubezpieczenie w razie śmierci (Risikolebensversicherung), które w razie śmierci ubezpieczonego, podczas trwania umowy oferuje świadczenia na rzecz jego rodziny. Ten typ ubezpieczenia na życie cechuje się wyjątkowo niskimi składakami i jednocześnie stosunkowo wysokimi świadczeniami, jak i możliwością w pierwszych 10 latach przekształcenia go w kapitałowe ubezpieczenie na życie bądź ubezpieczenie emerytalne.

Oto przykład takiego ubezpieczenia:
Rodzina Jana Kowalskiego, ur. 14.03.1985, prowadzącego działalność gospodarczą na ternie Niemiec, płacącego składce ubezpieczeniową 10 EUR miesięcznie już w pierwszym roku trwania ubezpieczenia, w razie jego śmierci otrzyma świadczenie wysokości  16.416 EUR, zwiększa się ono co roku, po 5 latach opłacania składek przez Pana Kowalskiego będzie wynosić 21.016 EUR.

Ubezpieczenie na życie zawierane jest indywidualnie, dla każdego członka rodzinny z osobna. Ubezpieczeniobiorcdza  decydujemy się na regularne opłacanie składek przez określony umownie okres. Każda niemiecka firma ubezpieczeniowa ma obowiązek zrozumiałego przedstawienia klientowi przed podpisaniem umowy informacji takich jak wysokość funduszu i składek, czas trwania umowy i innych ważnych szczegółów oferty.

W razie pytań lub w celu sporządzenia dla Państwa odpowiedniej oferty, proszę o kontakt:


Edyta Haduch

Fürstenrieder Str. 275
81377 München
+4915171408282
+498989648975
edyta.haduch@gmail.com

19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli mowa o ubezpieczeniach na życie to koniecznie musicie wejść sobie na stronę https://cuk.pl/ubezpieczenia/zdrowie_i_zycie/ubezpieczenie_na_zycie Tam znajdziecie coś, co może Wam odpowiadać. Świetne warunki i możliwość wyboru najlepszego ubezpieczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie moim zdaniem warto jest mieć dobre ubezpieczenie, gdyż w końcu to głównie dotyczy naszej osoby lub naszego mienia. Jak chcę wykupić ubezpieczenie OC na pojazd to wiem, że używając kalkulatora https://kioskpolis.pl/kalkulator-oc-ac/ jestem w stanie w szybki sposób wybrać najlepszą polisę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najważniejsze jest ubezpieczenie na życie i właśnie szukam dla siebie czegoś idealnego. Myślę, że nie zawiedzie mnie strona http://swiatubezpieczen.net.pl/ swoimi propozycjami. Warto u nich znaleźć sobie ubezpieczenie na odpowiednich warunkach. Korzystajcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Samych ubezpieczeń jest całą masa i na dobrą sprawę wiele zależy od tego na co my się zdecydujemy. Ja bardzo chętnie za pomocą specjalnego kalkulatora OC i AC https://cuk.pl/samochod/kalkulator_oc_i_ac jestem w stanie wybrać najbardziej atrakcyjną dla mnie ofertę ubezpieczeniową.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie samo ubezpieczenie jest niezwykle istotną kwestią i muszę powiedzieć, że ja lubię być ubezpieczona. Tym bardziej, jeśli korzystamy z kalkulatora https://www.kalkulatorocac.pl/ to w takim przypadku możemy poznać składkę OC lub AC.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej ubezpieczenie jest dość istotną kwestią i nie można go bagatelizować. Mnie zainteresowało to o faktycznie zawiera ubezpieczenie NNW i jak czytałam na stronie https://kioskpolis.pl/co-znaczy-nnw-i-co-obejmuje-ubezpieczenie-nnw/#kotwica1 to już teraz co nieco wiem na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie ja chyba takiego ubezpieczenia nie posiadam, ale jestem zdania, że jak najbardziej warto jest mieć ubezpieczenie OC na pojazd. Warto także przeczytać artykuł https://www.gwo24.pl/o-ubezpieczeniach-z-oc-sprawcy/ gdzie ciekawie napisano o ubezpieczeniu z OC sprawcy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z całą pewnością samo już posiadanie ubezpieczenia jest czymś istotnym i dla mnie również ważne jest ubezpieczenie OC na pojazd. Ja jeszcze wzięłam od razu opcję z usługą pomocy drogowej http://www.pomocdrogowa.bialystok.pl/ ponieważ nigdy nie wiem kiedy będzie ona przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie mam ubezpieczenia na życie, ale za to mam komunikacyjne i na dom. Choć nie podoba mi się cena, dużo płacę. Muszę odwiedzić www.ubezpieczeniagrabowski.pl/ by sprawdzić oferty innych towarzystw ubezpieczeniowych

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak jak już napisali poprzednicy to faktycznie samo posiadanie właściwego ubezpieczenia na pojazd jest dość ważne. Właśnie dlatego ja także zachęcam każdego do zapoznania się ofertą pomocy drogowej https://pomocdrogowa.i-koszalin.pl/ i to dzięki niej możemy bezpiecznie zjechać z trasy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zdania, że tak jak napisali już poprzednicy to właśnie kwestia auto pomocy jest bardzo ważna. Jak dla mnie w każdym razie zawsze dobrze się współpracuje z pomocą drogową https://robex-pomocdrogowa.pl/ którą każdemu polecam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zimowe warunki drogowe mogą być nieprzewidywalne, a awaria samochodu w takim czasie może być szczególnie stresująca. Dlatego warto mieć pod ręką numer do sprawdzonej pomocy drogowej. https://zakrzewski-holowanie.pl/ to strona firmy, która oferuje holowanie i pomoc drogową niezależnie od warunków atmosferycznych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje doświadczenie z https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/ było wyjątkowe. Szybka i skuteczna pomoc drogowa w trudnej sytuacji sprawiła, że czułem się bezpiecznie. Ich profesjonalizm i dbałość o szczegóły są imponujące.

    OdpowiedzUsuń
  18. Często nie zdajemy sobie sprawy, jak ważne jest, aby mieć zaufanego partnera w sytuacji awaryjnej na drodze. Firma https://holowanie.i-poznan.pl/ oferuje kompleksowe usługi holowania, które są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Bez względu na to, czy mamy do czynienia z awarią, czy wypadkiem, możemy liczyć na ich szybką reakcję. Dzięki ich profesjonalizmowi, każdy problem na drodze staje się mniej stresujący.

    OdpowiedzUsuń